
CSR – Specyficzne Wymagania Klientów
Specyficzne wymagania Klienta VW – Formel Q
szkolenie 2-dniowe
Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta VW powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki Formel Q.
Istnieje możliwość dopasowania treści pod wymagania pozostałych marek grupy VW takich jak Porsche, Audi, MAN, Scania i innych.
Specyficzne wymagania Klienta Volvo (car/truck)
szkolenie 2-dniowe
Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Volvo powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki VQE, APQP, PPAP, 8D, MMOG.
Specyficzne wymagania Klienta Ford
szkolenie 2-dniowe
Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Ford powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki MSA Q1, APQP, PPAP, MMOG.
Specyficzne wymagania Klienta GM
szkolenie 2-dniowe
Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Ford powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki Global Supplier Quality Manual, APQP, PPAP, PCPA, BIQS / GM Quality Performance Requirements.
Specyficzne wymagania Klienta Mercedes-Benz
szkolenie 2-dniowe
Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Mercedes-Benz powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki Special Terms.
507 520 121
info@kinganiedziela.pl
© Kinga Niedziela Consulting
design by dpistudio
507 520 121
info@kinganiedziela.pl
© Kinga Niedziela Consulting
design by dpistudio