CSR – Specyficzne Wymagania Klientów

Specyficzne wymagania Klienta VW – Formel Q

szkolenie 2-dniowe

Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta VW powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki Formel Q.
Istnieje możliwość dopasowania treści pod wymagania pozostałych marek grupy VW takich jak Porsche, Audi, MAN, Scania i innych.

Specyficzne wymagania Klienta Volvo (car/truck)

szkolenie 2-dniowe

Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Volvo powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki VQE, APQP, PPAP, 8D, MMOG.

Specyficzne wymagania Klienta Ford

szkolenie 2-dniowe

Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Ford powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki MSA Q1, APQP, PPAP, MMOG.

Specyficzne wymagania Klienta GM

szkolenie 2-dniowe

Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Ford powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki Global Supplier Quality Manual, APQP, PPAP, PCPA, BIQS / GM Quality Performance Requirements.

Specyficzne wymagania Klienta Mercedes-Benz

szkolenie 2-dniowe

Szkolenie zawiera treść specyficznych wymagań Klienta Mercedes-Benz powiązanych z systemem zarządzania organizacji na bazie standardu IATF 16949:2016. Dodatkowo wymagania rozszerzone są o obowiązujące podręczniki Special Terms.

507 520 121

info@kinganiedziela.pl

© Kinga Niedziela Consulting

design by dpistudio

507 520 121

info@kinganiedziela.pl

© Kinga Niedziela Consulting

design by dpistudio